Selasa, 19 Juni 2018

Ashley's Curious Facial Image wordt Softbeat op internet

http://lsyindonesia.com/tag/ling-shen-yao-bandung/

Ashley's Curious Facial Image wordt Softbeat op internet

 

Wees voorzichtig met het lachen om moppen die nu op grote schaal op internet circuleren. Je zou nooit geraden hebben dat de lachende grap ooit je eigen doel zou zijn. Dit is wat een ervaren jonge vrouw, Ashley VanPevenage, heeft meegemaakt. Ashley beweerde slachtoffer te zijn van pesten nadat hij zijn foto's voor zichzelf had laten zien door zijn vriend, die make-upartiest is. In de foto was Ashley's gezicht te zien wanneer het versierd was met acne. Het werd erg soepel nadat hij was aangekleed door de visagiste die ook zijn vriend is. Voordat de foto van zijn gezicht die glad was zonder acne werd geüpload naar de account van Instagram Ashley. Maar blijkbaar is er een volgeling of volgeling op Instagramnya de onwetende. De foto wordt opnieuw verspreid in een vorm van meme of grap op internet.

 

Een uitstekende meme bespot Ashley. De reden waarom je op de eerste date moet gaan zwemmen, "schreef iemand die de foto van de 20-jarige vrouw in een meme verspreidde." Daarom heb ik vertrouwensproblemen ", schreef een andere Instagram-gebruiker Acht maanden nadat zijn foto op het internet circuleerde door een grapje te zijn, sprak Ashley uiteindelijk. "Ik was vermaakt met veel memes. Maar zodra het mij blijkt en ik moet alle kwade opmerkingen onder ogen zien, mijn manier van kijken anders, "Ashley zei in een video die hij naar You Tube had geüpload. Ashley drukte ook zijn droefheid uit vanwege de gemaakte meme, hij had het vertrouwen verloren . "Nadat de foto was geüpload en ik al zijn opmerkingen las, verloor ik alle vertrouwen in mezelf. Maar ik ben me er nu van bewust dat de opmerkingen van mensen me niet mogen raken, "zei hij." Volgens Ashley moeten alle vrouwen zich mooi voelen met alles wat er in de natuur is. "Wanneer een vrouw het slachtoffer wordt van pesterijen zoals zijzelf, moedigt ze hen ook aan moeilijk blijven en opstaan ​​van tegenspoed. (eny / eny)

 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar